Gå til indhold
WEBSHOPPEN ER ÅBEN OG VI SENDER VARER HELE SOMMEREN! TELEFONERNE HOLDER FERIELUKKET UGE 29 & 30
WEBSHOPPEN ER ÅBEN OG VI SENDER VARER HELE SOMMEREN! TELEFONERNE HOLDER FERIELUKKET UGE 29 & 30

REKLAMATION

Når du handler på www.bodymindcompany.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Tjek dine varer når du har modtaget dem

Når du modtager de bestilte varer, opfordre vi dig til at huske at kontrollere dem for synlige skader. Hvis emballagen er beskadiget, eller bærer andre synlige tegn på defekt, skal du kun kvittere for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader på indholdet eller helt undlade at modtage eller afhente varen.

Hvis varen er blevet leveret på din adresse uden du har været til stede og der er beskadigelse på emballagen bedes du kontakte os hurtigst muligt.

Sådan reklamerer du en vare

Uanset om der er tale om synlige eller ikke-synlige skader på emballage eller vare, skal du kontakte BodyMindCompany telefonisk på +45 4848 8840, så vi kan hjælpe dig med at løse problemet bedst muligt.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis også dine leveringsomkostninger for at få varen sendt fra os til dig - men ikke dine fragtomkostninger for at returnere varen til os.

Sådan returnerer du en reklamation

Når vi har modtaget og godkendt din reklamation skal varen sendes til:

Bodymindcomany
Danstrupvej 27G
3480 Fredensborg

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.